مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 فروردین 1399 ساعت 07:152020-04-13سياسي

جابجایی هوایی بیش از 553 هزار مسافر طی سال گذشته در کرمانشاه


مدیر کل فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته 5 هزار و 202 پرواز از این فرودگاه انجام شده، گفت: در این مدت 553 هزار و 623 مسافر پذیرش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مجتبی بیاتی امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: فرودگاه کرمانشاه به عنوان تنها فرودگاه 24 ساعته منطقه با داشتن پروازهای داخلی و خارجی کشور محسوب شده است.

وی با اشاره به وضعیت پروازها ازاین فرودگاه با توجه به ششیوع ویروس کرونا در کشور، افزود: این فرودگاه در این برهه زمانی جزء فرودگاه هایی های بود که باید عملیاتی نگهداری می شد.

مدیر کل فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه با بیان اینکه سال گذشته 5 هزار و 202 پرواز از این فرودگاه انجام شده، اظهار داشت: عمده پروازها به مقصد تهران، مشهد، کیش عسلویه و پروازهای جده و نجف بوده است.

وی با بیان اینکه در مدت مذکور 553 هزار و 623 مسافر پذیرش شده و 3 هزار و 400 تن بار نیز جابه جا شده است.

بیاتی به رتبه دهم فرودگاه شهید اشرفی در کشور اشاره و بیان کرد: با توجه به موقعیت استرتژیکی که استان  دارد، این فرودگاه دارد به عنوان پشتیبان فرودگاه های استان های ایلام،کردستان، همدان و لرستان عمل می کند و خیلی از مسافران این منطقه به خصوص برای سفرهای شب از این فرودگاه استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی هوایی بیش از 553 هزار مسافر طی سال گذشته در کرمانشاه

جابجایی هوایی بیش از 553 هزار مسافر طی سال گذشته در کرمانشاه