مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 فروردین 1399 ساعت 20:152020-04-12سياسي

سیستان و بلوچستان به بهشت مسئولان تبدیل شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجتبی جهانتیغ، فعال اجتماعی و عدالتخواه استان سیستان و بلوچستان در گفتگوی زنده اینستاگرامی با محمدرضا ملاشاهی، - یکی از فعالین اجتماعی استان سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان به بهشتی برای مسئولان تبدیل شده چرا که آن ها می دانند مردم چشم و گوش بسته این استان به فکر مطالبه گری و احقاق حقوقشان نیستند و کار برایشان راحت تر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجتبی جهانتیغ، فعال اجتماعی و عدالتخواه استان سیستان و بلوچستان در گفتگوی زنده اینستاگرامی با محمدرضا ملاشاهی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد در خصوص ضعف بهداشتی استان در مقابله با کرونا گفت: یکی از شاخص های عدالت، بحث بهداشت است که متاسفانه در سیستان و بلوچستان اوضاع مطلوبی ندارد.

آمار مبتلایان به کرونا ویروس از ابتدای سال جاری 3/5 برابر شده و نبود امکانات بهداشتی مثل ماسک و دستکش در تمامی قسمت های استان به چشم می آید.

جهانتیغ از قابل پیش بینی بودن شرایط پیش آمده خبر داد گفت: همه شاخص ها و آمارها حاکی از در قعر بودن استان سیستان و بلوچستان به نسبت سایر استانها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان به بهشت مسئولان تبدیل شده است

سیستان و بلوچستان به بهشت مسئولان تبدیل شده است