مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 21:052020-04-11اقتصادي

توجه به صنعت نساجی، 50 درصد نیاز ارزی کشور را تأمین می کند


رییس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: چنانچه دولت به صنعت نساجی کوچکترین توجهی کند 50 درصد نیاز ارزی کشور را از بخش پتروشیمی ها در حوزه صنعت نساجی، - غلامعلی رخصت در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، مهم ترین معضل در حوزه نساجی را نیروی انسانی کارآمد دانست و اظهار کرد: ما امروز نیروی متخصص کم داریم.

رییس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی خراسان رضوی با بیان این نکته که در حوزه پوشاک در خراسان رضوی نیازمند 100 هزار نیروی متخصص دوخت و دوز هستیم، بیان کرد: متاسفانه به دلیل قاچاق کالایی که به کشور می شده فردی حاضر نشده برای توسعه نیروی انسانی فعالیت کند.

وی به آزاد شدن نرخ ارز و اثرات مثبت آن بر اقتصاد اشاره و اضافه کرد: به دلیل آزاد شدن نرخ ارز صنایع نساجی ما رونق یافته اند، اما مشاهده می کنیم با وجود تقاضا، نیرو وجود ندارد.

رخصت ضمن انتقاد از عملکرد سازمان فنی و حرفه ای در تربیت نکردن نیروی متخصص، خاطرنشان کرد: این سازمان باید نیروی متخصص پرورش می داد که نداد.

رییس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی خراسان رضوی با بیان اینکه افرادی که مدعی بیکاری هستند در اصل دل به کار نمی دهند، اظهار کرد: این افراد علاقه ای به کار کردن ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به صنعت نساجی، 50 درصد نیاز ارزی کشور را تأمین می کند

توجه به صنعت نساجی، 50 درصد نیاز ارزی کشور را تأمین می کند