مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 07:102020-04-11پزشكي

نتایج مثبت و اولیه سلول درمانی در بیماران مبتلا به کرونا


مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان درباره سلول درمانی بیماری کویید 19 گفت: گزارش های اولیه حاکی از تاثیر مثبت سلول های بنیادی خصوصا سلول های بنیادی مزانشیمی در تعدیل واکنش های سیستم ایمنی و ترمیم بافت های آسیب دیده در این مبتلایان است.

- مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان درباره سلول درمانی بیماری کویید 19 گفت: گزارش های اولیه حاکی از تاثیر مثبت سلول های بنیادی خصوصا سلول های بنیادی مزانشیمی در تعدیل واکنش های سیستم ایمنی و ترمیم بافت های آسیب دیده در این مبتلایان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مرتضی ضرابی - مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان گفت: همه گیری و شیوع بیماری کویید 19 ناشی از ویروس کرونا همه کشورها را درگیر و تاکنون بیش از یک و نیم میلیون نفر را در سراسر جهان مبتلا کرده است و حدود یکصد هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

این ویروس کشور ما را در وضعیت بحرانی قرار داده و سیستم بهداشتی و درمانی کشورها با چالش جدی مواجه کرده است.

وی با اشاره به ابتلای تعداد قابل توجهی از مردم به کویید 19، عدم کارآیی روش های درمانی معمول برای مقابله با آن، سرعت انتقال ویروس کرونا و از طرفی مرگ و میر قابل توجه آن که کشورها را با مشکلات جدی مواجه کرده است، بیان داشت: همه مراکز بهداشتی و درمانی با تمام ظرفیت خود به میدان آمده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج مثبت و اولیه سلول درمانی در بیماران مبتلا به کرونا

نتایج مثبت و اولیه سلول درمانی در بیماران مبتلا به کرونا