مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 فروردین 1399 ساعت 03:002020-04-10حوادث

بارش باران راه ارتباطی قردین به سرخده را قطع کرد


نائب رییس شورای اسلامی روستای قردین ساوه گفت: بر اثر شدت بارش باران از شب گذشته تاکنون جاده ارتباطی قردین به سرخده باردیگر قطع شد.

- محمد اسدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه  با بیان اینکه  بارش باران راه ارتباطی قردین به سرخده را قطع کرد، اظهار کرد:  شدت بارش باران موجب ایجاد سیل در رودخانه که تنها راه ارتباطی این دو روستا بود، شد.

وی با اشاره به این که یک وانت در حین عبور از رودخانه در آن فرو رفت، اظهار کرد: با کمک مردم راننده و سرنشین جان سالم به در بردند، در گذشته اهالی این روستاها بدلیل تخریب پل رودخانه و عدم بازسازی آن با اجرای عملیات خاکریزی از کف آن تردد می کردند.

اسدی گفت:  روستاییان این منطقه هم اکنون  برای عبور و مرور به روستای همجوار (سرخده) و تردد با مشکل مواجه شدند.

نائب رییس شورای اسلامی روستای قردین ساوه با اشاره به این که در فصل بهار امسال بر اثر شدت بارندگی پل ارتباطی قردین سرخده تخریب شد، اظهار کرد: برغم پیگیری های انجام شده از سوی شورای قردین و سرخده متاسفانه نتیجه ای تاکنون حاصل نشد و به صاف کردن داخل رودخانه برای تردد موقت بسنده شد.

وی ادامه داد: در اسفند ماه سال گذشته نیز راه ارتباطی سرخده به قردین از توابع ساوه بدلیل شدت بارش باران و تخریب پل رودخانه و سیل مسدود شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران راه ارتباطی قردین به سرخده را قطع کرد

بارش باران راه ارتباطی قردین به سرخده را قطع کرد