مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 07:152020-04-10پزشكي

معاون فرماندار آستارا: تعطیلی اصناف ادامه دارد


کامبیز لقمانی مقدم روز جمعه در بازدید از واحدهای صنفی آستارا اظهار کرد: طرح فاصله گذاری هوشمند مبتنی بر بازگشایی بخشی از واحدهای صنفی کم خطر در این شهرستان، با هماهنگی ستاد استانی مدیریت بحران کرونا از 23 فروردین ماه اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: شرط بازگشایی واحدهای صنفی کم خطر، نام نویسی در درگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دریافت گواهی سلامت است و باید گواهی یاد شده و بارکد مربوطه را در محل کسب نصب کنند.

لقمانی مقدم ادامه داد: فعالیت آرایشگاه ها و سالن های زیبایی، آموزشگاه های رانندگی، رستوران ها، اغذیه فروشی ها، طباخی و فست فودها، بازارهای روز و نمایشگاه ها، مجتمع های آب درمانی، گیم نت ها، باشگاه های ورزشی و بدن سازی، تالار پذیرایی و سالن مراسم، قهوه خانه ها و چایخانه ها به عنوان اصناف پرخطر ممنوع است.

وی با قدردانی از همکاری واحدهای صنفی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، بیان کرد: اصناف، کسبه و روسای اتحادیه های صنفی، حفظ سلامت جامعه را اولویت خود بدانند و از هیچ تلاشی در این مسیر کوتاهی نکنند.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می شود و در معمولی ترین حالت، باعث سرماخوردگی می شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرماندار آستارا: تعطیلی اصناف ادامه دارد

معاون فرماندار آستارا: تعطیلی اصناف ادامه دارد