مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 فروردین 1399 ساعت 05:062020-04-10پزشكي

137 مرکز و مکان عمومی در جنوب سیستان و بلوچستان پلمب شد


فرهاد دادگر روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در راستای اجرای دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی کرونا از سوی گروه سلامت محیط و کار وزارت بهداشت به دانشگاه های علوم پزشکی، بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از ابتدای امسال تا کنون 6 هزار و 562 بازدید از فروشگاه های موادغذایی و سه هزار و 72 بازدید از اماکن عمومی جنوب سیستان و بلوچستان انجام دادند.

وی ادامه داد: 385 کیلوگرم انواع موادغذایی از سطح اماکن عمومی جمع آوری، 1453 مرکز تعطیل و 137 مکان عمومی بدلیل عدم همکاری در قطع زنجیره کرونا در جنوب سیستان و بلوچستان پلمب شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: بازرسان بهداشت محیط این دانشگاه در جهت حفظ سلامت شهروندان نظارت مستمر بر سطح مراکز و اماکن عمومی دارند و همچنین با افرادی که به اخطاریه های بهداشتی توجه نکنند و سلامت مردم را به خطر بیندازند طبق قانون با آنها برخورد می شود.

وی بیان کرد: کارشناسان بهداشت بطور شبانه روز در سطح مراکز و اماکن در حال بازدید هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف طبق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

دادگر اظهارداشت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی موارد را از طریق سامانه 190 وزارت بهداشت مطرح تا در اسرع وقت بازرسان بهداشت محیط موارد را پیگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

137 مرکز و مکان عمومی در جنوب سیستان و بلوچستان پلمب شد

137 مرکز و مکان عمومی در جنوب سیستان و بلوچستان پلمب شد