مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 11:062020-04-09اقتصادي

کمک 25 میلیارد تومانی خیّران برای مقابله با کرونا در آذربایجان غربی


سید هادی طباطبایی روز پنج شنبه در جلسه کارگروه ساماندهی مشارکت های مردمی در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونای آذربایجان غربی افزود: 14 میلیارد تومان از این کمک ها به واحدهای سلامت محور تخصیص یافته است.

وی با اشاره به لزوم برگزاری جلسات مختلف به منظور ساماندهی و هم افزایی گروه های مردمی برای مقابله با کرونا بیان کرد: اقدامات خوبی توسط اقشار مختلف مردم برای مقابله با کرونا انجام گرفته که در برخی محلات پرخطر باعث کاهش شیوع ویروس کرونا شده است .

وی با قدردانی از وفاق اجتماعی شکل گرفته برای کمک به بخش سلامت و درمان، اضافه کرد: برای دستیابی به نتایج مطلوب و پرهیز از موازی کاری به وحدت رویه در قالب ساماندهی مشارکت های مردمی نیاز داشتیم و این امر با تشکیل کمیته مربوطه صورت می گیرد.

طباطبایی آموزش و آگاهسازی، افزایش تاب آوری شهروندان، کمک به خرید اقلام پزشکی مورد نیاز و حمایت از اقشار آسیب دیده را از جمله اولویت های مشارکت مردمی برشمرد.

در این جلسه مدیران دستگاه های حمایتی، سازمانهای مردم نهاد و گروه های مردمی دیدگاهها و راهکارهای خود در خصوص انسجام بخشی به فعالیتهای خیرخواهانه مرتبط با کرونا را بیان کردند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 25 میلیارد تومانی خیّران برای مقابله با کرونا در آذربایجان غربی

کمک 25 میلیارد تومانی خیّران برای مقابله با کرونا در آذربایجان غربی