مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 فروردین 1399 ساعت 07:452020-04-09بين الملل

بازگشایی کارخانه های مرسدس بنز در بحبوحه کرونا!


دایملر، شرکت مادر مرسدس بنز آلمان به تازگی اعلام کرده که قصد دارد از تاریخ 20 آوریل سال جاری میلادی خط تولید و فعالیت برخی از کارخانه های خود در آلمان را از سر بگیرد.

- دایملر، شرکت مادر مرسدس بنز آلمان به تازگی اعلام کرده که قصد دارد از تاریخ 20 آوریل سال جاری میلادی خط تولید و فعالیت برخی از کارخانه های خود در آلمان را از سر بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دایملر به به عنوان شرکت مادر مرسدس بنز در آلمان، به تازگی از بازگشایی و از سرگیری خط تولید و فعالیت کارخانه های خود در آلمان از تاریخ 20 آوریل سال 2020 خبر داده است.

کارخانه های این شرکت آلمانی که همچون بسیاری دیگر از خودروسازان در سراسر جهان تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا تعطیل و متوقف شده بود، حالا به نظر می رسد که باری دیگر از اواخر ماه جاری میلادی به چرخه تولید و اقتصاد این کشور صنعتی اروپایی خواهند پیوست و کار و فعالیت خود را بعد از چندین هفته تعطیلی آغاز خواهد کرد.

طبق بیانیه این شرکت از تاریخ 20 آوریل برخی از خطوط تولید کارخانه های مشخصی از گروه خودروسازی دایملر آغاز به کار خواهند کرد.

از جمله این کارخانه های مشخص شده می توان به برخی از کارخانه های تولید موتور، تولید خودروهای مرسدس بنز در شهرهای Bremen و Sindelfingen آلمان و همچنین کارخانه های تولید ون، اتوبوس و کام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی کارخانه های مرسدس بنز در بحبوحه کرونا!

بازگشایی کارخانه های مرسدس بنز در بحبوحه کرونا!