مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 13:302020-04-08دانش

رییس مرکز جذب وزارت علوم با متقاضیان گفتگوی تلفنی برقرار می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام مرکز جذب وزارت علوم به دنبال برگزاری برنامه ملاقات مسئول مرکز جذب که از دهه فجر سال 97 آغاز و در طول سال 98 به صورت هفتگی ادامه یافت و به منظور رعایت حقوق همه متقاضیان و رعایت انضباط در نوبت دهی سامانه الکترونیکی .

- مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم به منظور رعایت حقوق همه متقاضیان و نوبت دهی برای ارتباط تلفنی با رییس مرکز، سامانه الکترونیکی را راه اندازی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام مرکز جذب وزارت علوم به دنبال برگزاری برنامه ملاقات مسئول مرکز جذب که از دهه فجر سال 97 آغاز و در طول سال 98 به صورت هفتگی ادامه یافت و به منظور رعایت حقوق همه متقاضیان و رعایت انضباط در نوبت دهی سامانه الکترونیکی ثبت نوبت راه اندازی و نوبت دهی الکترونیکی در برنامه کار مرکز جذب قرار گرفت.

در شرایط فعلی و با توجه به مشکل شروع بیماری کرونا تا پایان این دوره ارتباط ها به صورت تلفنی خواهد بود و متقاضیان ارتباط با مراجعه با لینک زیر تقاضای خود را ثبت و نوبت آن برای مذاکره تلفنی با مسئول مرکز رزرو می شود، بر اساس نوبت اعلام شده ارتباط تلفنی در ساعت مقرر برقرار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز جذب وزارت علوم با متقاضیان گفتگوی تلفنی برقرار می کند

رییس مرکز جذب وزارت علوم با متقاضیان گفتگوی تلفنی برقرار می کند