مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 12:502020-04-08دانش

برگزاری کلاس های الکترونیکی برای دانشجویان دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری


رییس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری از برگزاری کلاس های الکترونیکی برای دانشجویان مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری از 23 فروردین خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری از برگزاری کلاس های الکترونیکی برای دانشجویان مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری از 23 فروردین خبر داد.

علیرضا آبرود اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص ایجاد شده ناشی از ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر آن، کلیه کلاس های تئوری دانشجویان دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری در11 مرکز و واحد استان تا زمان برگزاری کلاس های عادی دانشگاه، به صورت الکترونیکی (آنلاین و آفلاین) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اطلاع رسانی صحیح و به موقع جهت بهره مندی دانشجویان از امکانات فراهم شده، تاکید کرد: خوشبختانه در این زمینه دانشگاه پیام نور زیر ساخت و تجربیات خوب و ارزنده ای دارد و می توانیم با حداقل تغییرات از این مرحله با سربلندی عبور کنیم.

آبرود خاطرنشان کرد: با تدابیر صورت گرفته از 23 فروردین ماه طبق برنامه کلاسی اعلام شده در سایت مراکز و واحدها یا سامانه سهبا ، دروس عادی و تئوری دانشجویان در سامانه جدید آموزش استان به نشانی Lms.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کلاس های الکترونیکی برای دانشجویان دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری

برگزاری کلاس های الکترونیکی برای دانشجویان دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری