مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 10:102020-04-08سياسي

ضرورت دستور برای صدور مجوز استخدام 3 هزار پرستار


عضو ناظر مجلس در شورای عالی نظام پرستاری در نامه ای به رییس جمهور خواستار صدور مجوز استخدام حداقل سه هزار پرستار برای مقابله بهتر با کرونا و جلوگیری از کاهش روند فرسودگی شغلی پرستاران و افت کیفیت مراقبت از بیماران شد.

- عضو ناظر مجلس در شورای عالی نظام پرستاری به روحانی خواستار شد ضرورت دستور برای صدور مجوز استخدام 3 هزار پرستار عضو ناظر مجلس در شورای عالی نظام پرستاری در نامه ای به رییس جمهور خواستار صدور مجوز استخدام حداقل سه هزار پرستار برای مقابله بهتر با کرونا و جلوگیری از کاهش روند فرسودگی شغلی پرستاران و افت کیفیت مراقبت از بیماران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حیدر علی عابدی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری به درخواست وزیر بهداشت و درمان برای استخدام حداقل 3 هزار پرستار اشاره کرد که تاکنون همکاری لازم برای مجوز صورت نگرفته است.

متن این نامه به شرح زیر است: جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران همانطور که واقف هستید در شرایط سخت و مشکلی که پرستاران با همه توان در انجام وظایف خود بیش از توان فداکاری می کنند که نتیجه آن فرسودگی شغلی زود هنگام است، به منظور جلوگیری از خسارت های بیشمار بر بدنه پرستاری کشور و رعایت حداقل استاندارد مراقبت از بیمارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت دستور برای صدور مجوز استخدام 3 هزار پرستار

ضرورت دستور برای صدور مجوز استخدام 3 هزار پرستار