مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 فروردین 1399 ساعت 05:402020-04-08اجتماعي

زیرساخت های شهری پلدختر بازسازی نشدند/ اینجا آثار سیل هنوز پیداست


در حالی یک سال از حادثه سیلاب پلدختر می گذرد که همچنان آثار سیل بر چهره شهر هویداست؛ زیرساخت های شهری بازسازی نشده اند و مردم در انتظار احداث فضای سبز و پارک هستند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: آثار و نشانه های ریز و درشت سیلاب فروردین ماه سال 98 با گذشت یک سال هنوز در شهر پلدختر وجود دارد، هنوز پارک ها و فضای سبز این شهر احداث نشده، احداث کانال های آب این شهر عملیاتی نشده و همچنان مردم در انتظار رفع مشکلات زیرساخت شهری در پلدختر هستند.

کمبود پارک و فضای سبز در شهر پلدختر یک شهروند پلدختری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: گرچه کمبود سرانه فضای سبز قبل از سیلاب نیز در پلدختر محسوس بود، اما بیش از یک سال است که سیلاب ویرانگر در پلدختر با از بین بردن بخش عمده ای از پارک ها و مکان های تفریحی، مردم را با نبود این فضاها مواجه کرده است.

محمد مهدی ایمانی، افزود: پارک هایی مانند جانبازان ، بانوان ، فدک و … به ویژه پارک های ساحلی که از جمله ظرفیت های تفریحی و مهم ترین مجموعه در این زمینه برای سرگرمی شهروندان به ویژه جوانان، بانوان، سالمندان و کودکان بود، در جریان سیلاب از بین رفت.

یک شهروند دیگر پلدختری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نیاز مبرم مردم پلدختر به مکان های تفریحی، ورزشی و فضای سبز به ویژه در اوقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های شهری پلدختر بازسازی نشدند/ اینجا آثار سیل هنوز پیداست

زیرساخت های شهری پلدختر بازسازی نشدند/ اینجا آثار سیل هنوز پیداست