مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 03:152020-04-06سياسي

اجرای پویشی برای اهدای خون بانوان در خراسان جنوبی


مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی از استقبال مطلوب بانوان از پویش با اهدای خون بانوان، هر خانه یک پایگاه اهدای خون خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی از استقبال مطلوب بانوان از پویش "با اهدای خون بانوان، هر خانه یک پایگاه اهدای خون" خبر داد.

محمدرضا عاملی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برنامه کشوری تحت عنوان اهدای خون بانوان در این روزها در حال اجراست.

وی افزود: سازمان بسیج جامعه زنان کشور با همکاری سازمان انتقال خون ایران در راستای ارتقای شاخص های اهدای خون بانوان، طرح جهادی با عنوان پویش با اهدای خون بانوان، هر خانه یک پایگاه اهدای خون در حال اجراست.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی بیان کرد: در راستای این پویش مسئول سازمان بسیج بانوان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، فراخوانی بین تمامی حوزه های مقاومت خواهران و اقشار بیست گانه بسیج خواهران در استان داده است.

عاملی با بیان اتینکه این طرح از 18 فروردین آغاز شده و تا 25 فروردین ادامه دارد، تصریح کرزد: بانوان می توانند با شرکت در این طرح، پیشروی اهدای خون به عنوان فردی موثر در خانواده باشند.

وی در خصوص وضعیت اهدای خون در روزهای کرونایی نیز افزود: به دنبال شیوع بیماری کرونا در کشور و کاهش مراجعات مردمی در راستای اهدای خون، برخی مناطق با کمبود خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویشی برای اهدای خون بانوان در خراسان جنوبی

اجرای پویشی برای اهدای خون بانوان در خراسان جنوبی