مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 فروردین 1399 ساعت 03:052020-04-06اقتصادي

کبوترخانه های گورت اصفهان و وعده هایی که عملی نشد


در مزارع و اطراف قنات های گورت برج های کبوتر چشم بیننده را می نوازند.

کبوترخانه ها از رونق افتاده اند اما مالکان کبوترخانه های گورت دل از کبوترخانه ها برنداشته اند و با اینکه گسترش روستا تا پای کبوترخانه ها پیش رفته، می خواهند مانع دست اندازی ها به حریم کبوترخانه ها شوند و گردشگران را تا دل روستا به تماشای برج ها بکشانند.

شهرداری اصفهان وعده هایی برای حمایت از طرح آنها در مرمت کبوترخانه ها داده بود اما تاکنون نه مرمت کبوترخانه ها به جایی رسیده و نه طرح گردشگری کبوترخانه ها حتی قدمی به جلو رفته است.

معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان در دوره قبل از ایجاد یک محور گردشگری با کبوترخانه های گورت خبر داده بود و اینکه مرمت این بناهای تاریخی را در این روستا آغاز کرده است.

مجید بدیعی یکی از مالکان کبوترخانه های گورت به ایرنا گفت: از سوی شهرداری اصفهان یک گروه فرستاده و استعلام های لازم و نقشه برداری ها انجام شده و بودجه ای هم به طور سالانه برای مرمت کبوترخانه های گورت در نظر گرفته شد اما تاکنون هیچ اقدامی در این راستا انجام نشده است.

گورتی ها، همچنان امیدوار به وعده ها ساکنان گورت برای به گردش درآوردن چرخ گردشگری این منطقه بر پایه پارک طبیعی و تاریخی کبوترخانه ها همچنان پیگیر هستند و امیدشان به رسیدن بودجه سالیانه است که ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کبوترخانه های گورت اصفهان و وعده هایی که عملی نشد

کبوترخانه های گورت اصفهان و وعده هایی که عملی نشد