مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 15:202020-04-06سياسي

در ایام تعطیلی مدارس، اقدامات خوبی در آموزش و پرورش انجام شده است


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در ایام تعطیلی مدارس، اقدامات خوبی در آموزش و پرورش انجام گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مهدی زاهدی در نشست وزیر آموزش و پرورش با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی که امروز در دفتر وزیر برگزار شد، اظهار کرد: از تلاش و زحمات وزیر آموزش و پرورش و همکاران وی قدردانی می کنم که در ایام تعطیلی مدارس برای اینکه آموزش تعطیل نشود، اقداماتی خوبی انجام دادند هرچند که انتظار نداریم به طور صد درصدی انجام شده باشد.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا در یک همکاری دوجانبه با وزارت آموزش و پرورش خواسته های مردم را پیگیری کنیم چرا که مردم دسترسی راحت تری به نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارند و درخواست های خود را به ما منتقل می کنند.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کاری که آموزش و پرورش آغاز کرده است بسیار خوب است اما باید برای بهترشدن آن اقدامات دیگری هم صورت بگیرد.

وی اذعان کرد: پیشنهاد می کنم برای این اقدام یک افق بلند مدت داشته باشید تا به سمت آموزش بر بستر فضای مجازی گام برداریم و برای چنین شرایطی از آن استفاده کنیم.

زاهدی با اشاره به شرایط پساکرونا اظهار کرد: در هفته آینده با برگزاری جلسات لازم با نهادهای مربوطه، برای دانش آموزانی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ایام تعطیلی مدارس، اقدامات خوبی در آموزش و پرورش انجام شده است

در ایام تعطیلی مدارس، اقدامات خوبی در آموزش و پرورش انجام شده است