مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 09:462020-04-06فرهنگي

سلبریتی هایی که با «آرایش غلیظ»، «دل» به «مانکن» می دهند


بخش نخست همانگونه که قانونی شدن استفاده از دستگاه ویدیوی خانگی و راه اندازی شدن فروشگاه های عرضه محصولات تصویری در اوایل دهه 70 اجتناب ناپذیر بود و این امکان را در اختیار مخاطبان قرار داد که به جز آنتن تلویزیون و پرده سینما، - فراموش نکنیم نمایش خانگی این امکان را برای هنرپیشه فراهم می کند تا با گریم جذاب تر، آرایش غلیظ تر و پوشش شیک تر جلوی دوربین ظاهر شود.

بسیاری از هنرپیشه ها دوست دارند بیش از آنچه تلویزیون به آنها اجازه می دهد، شیک جلوه کنند و ظاهر جذاب تر داشته باشند و شبیه مانکن ها شوند.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو: بخش نخست همانگونه که قانونی شدن استفاده از دستگاه ویدیوی خانگی و راه اندازی شدن فروشگاه های عرضه محصولات تصویری در اوایل دهه 70 اجتناب ناپذیر بود و این امکان را در اختیار مخاطبان قرار داد که به جز آنتن تلویزیون و پرده سینما، گزینه دیگری هم برای تماشای آثار سینمایی داشته باشند، در اواخر دهه 80 هم بار دیگر همین ضرورت به شکلی دیگر تکرار شد.

ماجرا این بود که هم محدودیت های مالی تلویزیون مانعی بود برای همکاری با طیف گسترده تری از کارگردانانی که تمایل به ساخت مجموعه های نمایشی داشتند و هم رویکرد محافظه کارانه و خط کشی شده این رسانه، اجازه پرداختن به تعدادی از مضامین و ایده ها را نمی داد؛ از این رو اجتناب پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلبریتی هایی که با «آرایش غلیظ»، «دل» به «مانکن» می دهند

سلبریتی هایی که با «آرایش غلیظ»، «دل» به «مانکن» می دهند