مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 08:202020-04-06سياسي

انتقاد نماینده سقز از عدم افتتاح بیمارستان این شهر در شرایط حساس کنونی


با توجه به شرایط حساس کنونی و شیوع ویروس کرونا در کشور با وجود ساخت بیمارستان جدید سقز توسط وزارت راه و شهرسازی و تحویل آن به وزارت بهداشت این وزارتخانه در افتتاح و راه اندازی بیمارستان مذکور تعلل می کند.

- محسن بیگلری نماینده مردم سقز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی و شیوع ویروس کرونا در کشور و با وجود ساخت بیمارستان جدید شهر سقز توسط وزارت راه و شهرسازی و تحویل آن در اسفند ماه سال گذشته به وزارت بهداشت این وزارتخانه در راه اندازی بیمارستان مذکور تعلل می کند.

وی افزود: تاکنون بیماری کرونا در شهر سقز 50 نفر قربانی گرفته و بهتر است هر چه زودتر بیمارستان جدید این شهر به نام شفا افتتاح شود.

نماینده مردم سقز در مجلس اظهار داشت: در حال حاضر تنها بیمارستانی که بیماران را در شهر سقز پذیرش می کند، بیمارستان امام خمینی این شهر است که هم بیماران کرونایی و هم دیگر بیماران در این بیمارستان بستری می شوند.

بیگلری خاطرنشان کرد: بهتر است هر چه سریعتر وزارت بهداشت بیمارستان شفای شهر سقز را راه اندازی کند تا یکی از دو بیمارستان شهر به بیماران کرونایی و بیمارستان دیگر به سایر بیماران تخصیص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده سقز از عدم افتتاح بیمارستان این شهر در شرایط حساس کنونی

انتقاد نماینده سقز از عدم افتتاح بیمارستان این شهر در شرایط حساس کنونی