مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 12:152020-04-03سياسي

همایون شجریان تصنیفی را به مردم ایران تقدیم کرد + ویدئو


همایون شجریان تصنیفی به نام «سرنوشت» را که با همکاری انوشیروان روحانی ساخته است، به مردم ایران که این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا در قرنطینه به سر می برند، - همایون شجریان تصنیفی به نام سرنوشت را که با همکاری انوشیروان روحانی ساخته است، به مردم ایران که این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا در قرنطینه به سر می برند، تقدیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شجریان درباره این اثر و همکاری اش با روحانی توضیح داد: دوستان گرامی تصنیف سرنوشت تقدیم است به شما عزیزان.

بیش از 20 سال است که افتخار آشنایی با استاد بزرگوار انوشیروان روحانی را دارم و همین طور رضا جانِ روحانی کاربلد که دوستی است قدیمی.

دلم می خواست این نکته را در مورد استاد روحانی عزیز حتما عرض کنم که غیر از تسلط ایشان بر موسیقی و نوازندگی همراه با نگرش حرفه ای و ذوق و خلاقیت شان در آهنگسازی (که بر علاقه مندان پوشیده نیست) که حاصل آن بی شمار کارهای جاودانه با سبک و سیاق مخصوص به خوودشان است، انسانیت و اخلاق مثال زدنی ایشان با افراد، به خصوص با دیگر هنرمندان؛ چه آنهایی که استاد موسیقی بوده اند و چه آنهایی که تازه پای به این راه گذاشته بودند، آن چیزی است که همیشه برای من مورد توجه و لذت بخش بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایون شجریان تصنیفی را به مردم ایران تقدیم کرد + ویدئو

همایون شجریان تصنیفی را به مردم ایران تقدیم کرد + ویدئو