مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 21:552020-04-02سياسي

طرح فاصله گذاری اجتماعی تا یک ماه دیگر تداوم داشته باشد


رییس مجمع نمایندگان مازندران گفت: پاسخ مناسبی از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی یا محدود سازی تردد در کشور گرفتیم، برای قطع زنجیره کرونا نیاز داریم تا یک ماه دیگر این روند ادامه داشته باشد.

- علی محمد شاعری در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ساری اظهار کرد: برای قطع زنجیره کرونا نیاز داریم که طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور تا یک ماه دیگر ادامه داشته باشد و این اقدام باید به صورت جدی تر پیگیری شود.

وی با اعلام اینکه برگزاری هر گونه مراسم و جشن ها و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تداوم یابد، گفت: برپایی هر گونه تجمع و فعالیت اداری باید حداقل یک ماه دیگر به صورت سخت گیرانه و جدی ادامه پیدا کند.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: شرایط ایجاد شده فعلی که با همکاری مناسب مردم و دولت همراه بوده باید حفظ شود، سهل انگاری و حذف محدودیت مشکلات جدی تری در کشور ایجاد می کند.

وی با اعلام اینکه دولت برای کنترل بیماری کرونا نباید محدودسازی را رها کند، افزود: برای کسب و کارهای که در این بخش دچار مشکل می شوند دولت نیاز است که منابع اعتباری مناسبی اختصاص دهد.

شاعری اضافه کرد: بنده قبول دارم که کسب و کارها دچار مشکل می شوند،دولت موظف به جبران خسارت ها در این بخش است اما واقعا در شرایطی که سلامت جامعه در خطر می ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح فاصله گذاری اجتماعی تا یک ماه دیگر تداوم داشته باشد

طرح فاصله گذاری اجتماعی تا یک ماه دیگر تداوم داشته باشد