مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 17:002020-04-02فرهنگي

تا 20 فروردین در پویش کتاب در خانه شرکت کنید


معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از برگزاری پویش کتاب در خانه تا 20 فروردین سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، افشین تحفه گر از برگزاری پویش کتاب در خانه که با همکاری دفتر مطالعات و برنامه‏ ریزی‏ های فرهنگی و موسسه خانه کتاب در سراسر کشور برگزار  می شود خبر داد و گفت: به مناسبت آخرین نوروز قرن و بنا به شرایط پیش آمده در اثر شیوع ویروس کووید 19، پویش ملی #کتاب_در_خانه ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می ‏شود.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی درباره اهداف این پویش بیان کرد: هدف این پویش، استفاده از فراغت به وجود آمده در خانه ها، بهره بردن از امکانات موجود در فضاهای مجازی برای ترویج اجتماعی کتاب خوانی در سراسر ایران و تشویق کودکان و نوجوانان به گفت وگو پیرامون کتاب های مطالعه شده است.

  وی ادامه داد:  این پوشش همچنین به دنبال گسترش بهداشت در فضاهای فردی و اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت است.

تحفه گر درباره شیوه‏ های مشارکت در این پویش متذکر شد: شرکت کنندگان می‎توانند کتاب هایی که خوانده اند را در یک کلیپ ویدئویی کوتاه معرفی کنند یا نظرشان را درباره آن بگویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا 20 فروردین در پویش کتاب در خانه شرکت کنید

تا 20 فروردین در پویش کتاب در خانه شرکت کنید