مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 فروردین 1399 ساعت 15:152020-04-02سياسي

همکاری قابل توجه مردم مرکزی با دستگاه هادرطرح فاصله گذاری اجتماعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سید علی آقازاده روز پنج شنبه در حاشیه جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی در اراک، ضمن تشکر از همکاری مردم، گروه های مردمی، سازمان های مردم نهاد، ستادهای شهرستانی، فرمانداران، شهرداران و… در روز سیزدهم فروردین ماه اظهار داشت: رفتار مردم استان مرکزی با خارج نشدن از منزل در روز سیزدهم فروردین ماه امسال فرهنگ سازی برای تاریخ این استان و سراسر کشور بود.

وی ادامه داد: مردم استان مرکزی همگام با سراسر کشور از برگزاری فرهنگ سنتی خود در روز سیزدهم فروردین ماه صرف نظر کردند و این اقدام بزرگ ترین از خود گذشتگی بود چرا که آن ها در منازل خود ماندند تا به توصیه های بهداشتی و برنامه ریزی که مجموعه نظام اسلامی برای آسایش آن ها تدارک دیدند، پاسخ مثبت دهند.

استاندار مرکزی گفت: همکاری مردم در نواحی روستایی در کنار نیروی انتظامی در بستن تفرجگاه ها و ورودی روستاها طی روز گذشته بسیار عالی بود و این طرح موفق جلوه ای از همکاری مردم و دولت بوده است و باید این قبیل فعالیت ها مستند سازی شود تا در طی سال های آینده به عنوان یک تجربه موفق در بحران های دیگر استفاده شود.

وی عنوان کرد: اگر امروز بیماری کرونا در کشور در ضعیف ترین شرایط قرار دارد نتیجه همکاری مردم و دستگاه های اجرایی است و باید این اقدامات تا ریشه کن شدن این ویرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری قابل توجه مردم مرکزی با دستگاه هادرطرح فاصله گذاری اجتماعی

همکاری قابل توجه مردم مرکزی با دستگاه هادرطرح فاصله گذاری اجتماعی