مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 فروردین 1399 ساعت 19:552020-04-01اجتماعي

قزوینی ها روز سیزده بدر را در خانه گذراندند


خبرگزاری مهر- گروه استان ها، محمدرضا جباری: سیزده فروردین امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا با همه سال ها تفاوت عمده داشت و با احساس خطر کارشناسان بهداشتی و درمانی مبنی بر تجمع افراد در این روز در طبیعت و احتمال گسترش شدید ویروس و هدر رفتن همه تلاش ها و خدمات انجام شده از مردم خواسته شد تا روز سیزده فروردین (دیروز) را در خانه بمانند و به بوستان ها و باغستان نروند تا سلامتشان به خطر نیفتد.

در این میان با کمک نیروی انتظامی و بسیج و سپاه و نیروهای هلال احمر با تشدید محدودیت های ایجاد شده در ترددها و بستن همه مبادی ورودی و خروجی شهر و مسیرهای منتهی به مناطق خوش آب و هوا و بوستان باراجین، جاده کورانه و منطقه الموت و سایر مراکز تفریحی و استقرار مأموران پلیس طرح فاصله گذاری اجتماعی با موفقیت بیشتری اجرا شد.

البته مأموران پلیس در بوستان ها نیز مستقر شدند تا از حضور تعداد محدود افراد سهل انگار جلوگیری شود که این روش نیز مؤثر واقع شد.

اعتماد به فرهنگ مردم قزوین نتیجه داد در این میان نمی توان حرکت فرهنگی مردم قزوین را نادیده گرفت و در کنار همه محدودیت های ایجاد شده باید پذیرفت در روزهای اخیر ضمن توصیه های امنیتی و بهداشتی از سوی پزشکان، مسئولان ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان و البته اطلاع رسانی و دعوت رسانه های گروهی استان که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوینی ها روز سیزده بدر را در خانه گذراندند

قزوینی ها روز سیزده بدر را در خانه گذراندند