مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 فروردین 1399 ساعت 03:352020-03-31سياسي

دستگاه های متولی با توجه به شیوع کرونا از پذیرش متکدیان خودداری می کنند


معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان گفت: جمع آوری متکدیان در سطح شهر توسط شهرداری انجام می شود و غربالگری آن ها برعهده متولیان عضو ستاد ساماندهی متکدیان می باشد که برخی از دستگاه های متولی با توجه به شیوع کرونا از پذیرش آن ها در کمپ ها و اجرای طرح غربالگری .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان گفت: جمع آوری متکدیان در سطح شهر توسط شهرداری انجام می شود و غربالگری آن ها برعهده متولیان عضو ستاد ساماندهی متکدیان می باشد که برخی از دستگاه های متولی با توجه به شیوع کرونا از پذیرش آن ها در کمپ ها و اجرای طرح غربالگری خودداری می نمایند که بایستی تدابیری در این زمینه اندیشیده شود.

به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهر شهرداری زاهدان محمد امیر براهویی در نشست ویدئو کنفرانس معاونین خدمات شهر کشور با رییس سازمان شهرداریهای کشور بیان داشت: تامین ماشین آلات ویژه جهت ضدعفونی و گندزدایی شهرها بایستی توسط سازمان شهرداری ها از محل اعتبارات ملی انجام پذیرد تا ماشین آلات مورد نیاز در اختیار شهرداری ها قرار گیرد.

وی اذعان داشت: سازمان های مردم نهاد یکی از سازمان هایی می باشد که تاکنون همکاری و هماهنگی لازم را با شهرداری در بحث ضدعفونی و گندزدایی داشته است، لیکن برخی اکیپ ها در سطح شهرها وجود دارند که بصورت جزیره ای عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های متولی با توجه به شیوع کرونا از پذیرش متکدیان خودداری می کنند

دستگاه های متولی با توجه به شیوع کرونا از پذیرش متکدیان خودداری می کنند