مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 فروردین 1399 ساعت 07:152020-03-30سياسي

کرونای جهانی، زمینه ساز دولت جهانی


واگذاری اختیاراتی در گستره جهانی به سازمان های بین المللی وابسته به مجامع مخفی ماسونی به بهانه ناتوانی کشورها برای مقابله با ویروس کرونا، این مجامع را بیش از پیش به تأسیس دولت جهانی نزدیک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس، اسماعیل شفیعی سروستانی مهدوی پژوه و مدیر مؤسسه فرهنگی موعود با توجه به شیوع ویروس کرونا در بیش از 190 کشور جهان یادداشتی را با موضوع کرونای جهانی، زمینه ساز دولت جهانی به رشته تحریر درآورده است که در ادامه می خوانید: کرونای جهانی، زمینه ساز دولت جهانی آنگاه که از اصطلاح نظم نوین جهانی (new world Order) که به اختصار با علامت NWO معرفی می شود، سخن به میان آمد و با بیان شواهد و قراین، پرده از یک دکترین و برنامه برداشته شد، بلندگوهای تعبیه شده در گوشه گوشه جهان، از آن به عنوان توهم توطئه یاد کردند.

اما طراحان و دنبال کنندگان این نظم نوین در ابعاد جهانی و مرحله به مرحله و در عرصه های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به پیش رفتند و جهان و ساکنان جهان را مهیای این واقعه کردند.

جورج بوش پدر، نخستین سیاستمداری بود که در سخنرانی خود، خطاب به کنگره در سال 1990 میلادی بر ضرورت ایجاد نظم نوین جهانی تأکید کرد و از آن پس، این ایده کهنسال اشرار مجامع مخفی ماسونی و ایلومیناتی، وارد فاز عملیاتی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای جهانی، زمینه ساز دولت جهانی

کرونای جهانی، زمینه ساز دولت جهانی