مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 فروردین 1399 ساعت 05:452020-03-29اجتماعي

اجازه نمی دهیم آموزش متوقف شود/ شبکه اجتماعی «شاد» آماده ارائه خدمات آموزشی


اولین گردهمایی مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق 17 گانه استان در سال جدید به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاونین مُعین و تعدادی از صاحب نظران حوزه فناوری به منظور معرفی و تبیین اهداف شبکه اجتماعی شاد برگزار شد.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری؛ اولین گردهمایی مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق 17 گانه استان در سال جدید به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاونین مُعین و تعدادی از صاحب نظران حوزه فناوری به منظور معرفی و تبیین اهداف شبکه اجتماعی شاد برگزار شد.

فرحناز قائدامینی در این جلسه با بیان اینکه  توجه همه ما به امر تعلیم و تربیت ویژه است و اجازه نخواهیم داد آموزش در شرایط پیش آمده متوقف شود، گفت: شبکه اجتماعی دانش آموزان(شبکه شاد)، برنامه ای منسجم در جهت تحقق اهداف آموزشی در ابعاد گوناگون است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: در چنین شرایطی با توجه به نامشخص بودن تاریخ بازگشایی مدارس، لازم است فرآیند آموزش با برنامه ریزی هایی که در این زمینه صورت گرفته است با جدیت هر چه تمام تر ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نمی دهیم آموزش متوقف شود/ شبکه اجتماعی «شاد» آماده ارائه خدمات آموزشی

اجازه نمی دهیم آموزش متوقف شود/ شبکه اجتماعی «شاد» آماده ارائه خدمات آموزشی