مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 فروردین 1399 ساعت 10:252020-03-27حوادث

5 نقطه حادثه خیز در محور پرتردد دلیجان-اصفهان اصلاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، علیرضا اصغری اظهار داشت: در سال 98، عملیات احداث 2 عدد پل با دهانه 16 متر در محور دلیجان-محلات و محور قالهر و یک مورد اصلاح هندسی تقاطع در محور دلیجان-سلفچگان انجام گرفت.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای دلیجان اظهار کرد: در حوزه نگهداری ایمنی و حریم راه 7 شاخه تابلوی اطلاعاتی و انتظامی در محور نراق-کاشان و دلیجان-سلفچگان، 337 عدد علائم ایمنی مسیر نما در کل حوزه و 40 روشنایی جدید در محورهای شهرستان نصب و 49 عدد روشنایی و 7 چراغ چشمک زن در محورهای اصفهان-دلیجان و دلیجان-سلفچگان تعمیر شد.

وی با اشاره به 25.

4 کیلومتر خط کشی در محور سلفچگان-دلیجان، پاکسازی حریم راه از نخاله به میزان 41 هزار مترمکعب در 23 کیلومتر از راه های شهرستان همچون محور محلات، نراق و کمربندی غربی دلیجان، شست و شوی تابلوهای، ایمن سازی 5 تقاطع و رفع 7 مورد تجاوز به حریم در کمربندی غربی، دلیجان-سلفچگان، دلیجان-محلات، سلفچگان-دلیجان را از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط عوامل راهداری در حوزه نگهداری ایمنی و حریم راه ها در دلیجان برشمرد.

اصغری در خصوص عملکرد این اداره در حوزه حمل و نقل بیان کرد: در طول سال 98، بالغ بر 543 پروانه عبور ترافیکی صادر شده، همچنین 27 مورد بازدید از مجتمع های خدمات رفاهی، 440 مورد مراجعه به مراکز معاینه فنی مجاز و صدور 4100 برگه مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 نقطه حادثه خیز در محور پرتردد دلیجان-اصفهان اصلاح شد

5 نقطه حادثه خیز در محور پرتردد دلیجان-اصفهان اصلاح شد