مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 16:452020-03-25پزشكي

درخواست بخشدار برای اعمال ممنوعیت تردد روز طبیعت در رودبار قصران


سید حبیب موسوی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: وقتی در بیش از 200 کشور جهان تنها راه جلوگیری از شیوع این بیماری را عدم شکل گیری اجتماعات و قرنطینه خودخواسته و یا اجباری می دانند؛ به نظر می رسد باید از ابزار قانونی برای ایجاد محدودیت و ممنوعیت افرادی که به سلامت خود و جامعه و ظرفیت های بهداشتی درمانی موجود توجهی ندارند استفاده کرد.

وی تصریح کرد: لذا با توجه به بی اعتنایی برخی از مردم به هشدارهای بهداشتی و قرنطینه خانگی، مراجعه چشمگیر مسافران نوروزی در شمال پایتخت و اتراق گردشگران در حاشیه رودخانه جاجرود و طبیعت منطقه، انتظار داریم برای جلوگیری از شیوع و اپیدمی شدن ویروس کرونا در بخش، برای تعطیلات مرحله دوم محدودیت های تردد و برای روز طبیعت (13 فروردین) ممنوعیت تردد اعمال شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تمام اصناف مستقر در بخش بویژه رستوران ها که یکی از اماکن رجوع و تجمع گردشگران هستند، به دستورالعمل ابلاغ شده عمل کنند.

بخشدار رودبار قصران بیان داشت: همچنین از بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت تقاضا داریم با به کارگیری ظرفیت های قانونی نسبت به تشدید نظارت بر عملکرد صنوف مذکور اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست بخشدار برای اعمال ممنوعیت تردد روز طبیعت در رودبار قصران

درخواست بخشدار برای اعمال ممنوعیت تردد روز طبیعت در رودبار قصران