مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 14:062020-03-25اجتماعي

کنترل ورودی های شهرستان بروجن تشدید شد


مسعود ملکی روز چهارشنبه در دومین ستاد شهرستانی مقابله با کرونا در سال جاری تاکید کرد: مبادی ورودی شهرستان بروجن از سمت مبارکه و زرین شهر استان اصفهان با همکاری دستگاه های مختلف بیشتر از قبل کنترل می شود.

وی افزود:در این طرح با استفاده از حفاظ جاده ای در محورهای ارتباطی یاد شده، مسیرهای انحرافی ایجاد شده و ضمن کنترل تردد، احراز هویت، پایش سلامت و تداوم تردد خودروهای با پلاک چهارمحال و بختیاری، از ورود مسافران و خودروهایی با پلاک های غیربومی به داخل بروجن جلوگیری خواهد شد.

وی یادآور شد: تعطیلی بازار بروجن و اصناف غیرضروری شهرستان بروجن تا 15 فروردین ماه سال جاری تمدید شده است.

فرماندار بروجن اظهار داشت: در این طرح نانوایی ها، عرضه کنندگان مواد پروتیینی، مراکز عرضه مواد غذایی، فروشندگان محصولات بهداشتی و درمانی، مکانیکی ها و آپاراتی ها باید به صورت شیفت بندی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به مردم خدمات رسانی کنند.

وی گفت: گروه های بازرسی متشکل از صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان و اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان بروجن بر روند اجرای این طرح نظارت می کنند.

ملکی تاکید کرد: البته در این طرح نظارت بر فعالیت نانوایی ها، جایگاه های سوخت بنزین و گاز برای رعایت موازین بهداشتی بیشتر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل ورودی های شهرستان بروجن تشدید شد

کنترل ورودی های شهرستان بروجن تشدید شد