مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 12:062020-03-25اقتصادي

سیلاب در گناباد 18 میلیارد ریال خسارت وارد کرد


محمد نیازی روز چهارشنبه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش شدید باران و سیلاب ناشی از آن در مجموع 15 میلیارد ریال به باغات، مزارع جو و گندم، منابع آب و کانال های انتقال آب و جاده های بین مزارع دهستان های پس کلوت بخش مرکزی این شهرستان خسارت وارد کرد.

وی ادامه داد: بیشتر این خسارتها به 700 هکتار باغات پسته و کانالهای انتقال آب و قنات روستاهای اروک ، گیسور، اسو و بیمرغ بخش مرکزی این شهرستان وارد شد.

وی گفت: سیلاب دو میلیارد و 500 میلیون ریال خسارت هم به جاده ها و 25 دهنه پل در راه های روستایی بیمرغ و گیسور و 750 میلیون ریال خسارت نیز به تاسیسات برق رسانی بخش مرکزی وارد کرد.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی گناباد هم به خبرنگار ایرنا گفت: طی دو روز گذشته در 6 ایستگاه باران سنجی این شهرستان 26 تا 58 میلیمتر بارندگی به ثبت رسید که بیشتری بارش مربوط به ایستگاه باران سنجی روستای گیسور و شهر کاخک بود و میزان بارش در شهر گناباد هم 36.

7 میلیمتر ثبت شد.

داریوش شیبانی مجموع بارندگی سال گذشته در شهرستان گناباد را 214.

7 میلیمتر ذکر کرد.

34 هزار بهره بردار بخش کشاورزی گناباد با 20 هزار هکتار کشتزار آبی، هزار و 700 هکتار دیمزار و 500 هزار رأس دام سالانه 87 هزار تن محصولات زراعی، باغی و دامی تولید و روانه بازار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب در گناباد 18 میلیارد ریال خسارت وارد کرد

سیلاب در گناباد 18 میلیارد ریال خسارت وارد کرد