مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 20:202020-03-24اقتصادي

اینجا دوربین ها را غلاف کنید


به محض ورود می خواهند که دوربین، گوشی و هر چیزی که می توان با آن تصویری از موزه «بتهوون» ثبت کرد را تحویل دهیم، همه را داخل کیسه ای پارچه ای می گذارند و آویزان می شود پشت در ورودی موزه.

- به محض ورود می خواهند که دوربین، گوشی و هر چیزی که می توان با آن تصویری از موزه بتهوون ثبت کرد را تحویل دهیم، همه را داخل کیسه ای پارچه ای می گذارند و آویزان می شود پشت در ورودی موزه.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این جا پلاک 20، خیابان بونگاس در شهر بن، خانه یا موزه بتهوون ، جایی نزدیک به میدان بازار بُن یا همان آلمان غربی سابق، که شاید یکی از محل های قابل نشانه گذاری برای رسیدن زودتر به این مکان تاریخی یعنی محل تولد بتهوون بزرگ باشد.

ساختمان خانه یا همان موزه بتهوون را حدود سال 1700 میلادی ساخته اند و امروز یکی از 100 جاذبه گردشگری پربازدید آلمان و 10 جاذبه گردشگری پربازدید شهر بُن محسوب می شود.

مکانی تاریخی که ازدهم ماه می 1893 میلادی (20 اردیبهشت 1272) آغاز به کار کرد و امروز بزرگترین مجموعه از آثار بتهوون در جهان است.

بازدید از خانه موزه حدود یک ساعت زمان نیاز دارد، طبقه اول و دوم را را به اسناد و تصاویر نقاشی شده او اختصاص داده اند و طبقه سوم وسایل شخصی اوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا دوربین ها را غلاف کنید

اینجا دوربین ها را غلاف کنید