مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 10:152020-03-24بين الملل

جمعی از قانونگذاران آمریکایی خواستار کاهش تحریم های ایران شدند


امضاکنندگان این درخواست، به پامپئو و منوشین هشدار دادند که تحریم های آمریکا با هدف گرفتن تمام اقتصاد کشوری که باید نیازهای 80 میلیون نفر را تامین کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ تعدادی از قانونگذاران آمریکایی با ارسال نامه ای به وزارتخانه های خارجه و خزانه داری این کشور، خواستار کاهش تحریم های ایران در بحبوحه شیوع کرونا شدند.

بعد از انتقادات شدید مسئولان جمهوری اسلامی ایران و برخی مقامات بین المللی از تاثیر منفی تحریم های ایالات متحده بر توانایی ایران برای مقابله با ویروس کووید19 ، تعدادی از اعضای مجلس نمایندگان و سنای آمریکا خواستار کاهش تحریم ها علیه تهران شدند.

این نامه که توسط سناتورها برنی سندرز ، الیزابت وارن ، اِد مارکی و شش نفر از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا از جمله الکساندریا اُکاسیو-کورتز ، باربارا لی و ایلهان عمر امضا شده، برای مایک پامپئو وزیر خارجه و استیون منوشین وزیر خزانه داری این کشور ارسال شده است.

در ابتدای این نامه با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان تهدیدی جدی برای آمریکا حساب می شود، آمده است: اعتقاد داریم تلاش بسیار بیشتری برای مهار و درمان کروناویروس در ایران نیاز است .

نویسندگان این درخواست، تاکید کردند که تحریم های فراگیر آمریکا به بخش بهداشت و درمان ایران صدمه زده و توانایی آن برای وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعی از قانونگذاران آمریکایی خواستار کاهش تحریم های ایران شدند

جمعی از قانونگذاران آمریکایی خواستار کاهش تحریم های ایران شدند