مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 09:152020-03-24سياسي

بودجه «ایران مال» برای تامین تجهیزات پزشکی و درمانی از کجا آمده است؟ 


برخی اخبار جعلی به دنبال القای این مطلب هستند که سه میلیارد دلار به بهانه مبارزه با ویروس کوید 19  از صندوق ذخیره ارزی و به پیشنهاد شورای عالی امنیت ملی، - بودجه ایران مال برای تامین تجهیزات پزشکی و درمانی از کجا آمده است؟  برخی اخبار جعلی به دنبال القای این مطلب هستند که "سه میلیارد دلار به بهانه مبارزه با ویروس کوید 19 " از صندوق ذخیره ارزی و به پیشنهاد شورای عالی امنیت ملی، علی شمخانی برداشت شده و بخش زیادی از این بودجه به علی انصاری مالک ایران مال تحویل داده شده است که این خبر صحت ندارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در چند روز گذشته با تشدید شیوع ویروس کرونا در کشور و اتخاذ تمهیدات مختلف برای مقابله با این ویروس در بخش های دولتی و خصوصی اخباری درباره کمک های مردمی و نیز از سوی افراد مشخص شنیده می شود.

در عین حال به نظر می آید منافقین در این فضا ساکت ننشستند و دست به انتشار اخباری کذب در این رابطه و اتهام زنی به مسوولان کشور زده اند.

از جمله انتشار این خبر است مبنی بر اینکه بخش عظیمی از این بودجه به صورت دلاری به عنوان اجاره پارکینگ و سوله نمایشگاهی ایران مال و به بهانه تجهیز این پارکینگ و سوله به علی انصاری پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه «ایران مال» برای تامین تجهیزات پزشکی و درمانی از کجا آمده است؟ 

بودجه «ایران مال» برای تامین تجهیزات پزشکی و درمانی از کجا آمده است؟