مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 04:252020-03-24اقتصادي

واحدهای صنفی غیرضرور در رازوجرگلان تعطیل شد


ناصر قدیمی، سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای ضروری و اساسی مردم مانند نانوایی ها، خواروبارفروشی ها، عرضه کنندگان مواد پروتیینی از قبیل گوشت و مرغ و ماهی، سوپرمارکت ها، میوه و تره بار و مصالح ساختمانی برای خدمات رسانی به مردم در این ایام باز خواهند بود.

وی افزود: سایر واحدهای صنفی نظیر تعمیرات اتومبیل، آرایشگری بانوان و آقایان، درودگران و نجاران، آهن فروشان، خشکشویی ها، خیاطان، ساعت فروشان، عطرفروشان، شیشه بران، لوازم بهداشتی ساختمان، پارچه فروشان، اغذیه فروشان و پیتزایی ها، فرش دستباف و ماشینی، پروفیل و جوشکاران، آلومینیوم کاران، املاک، الکتریکی و موبایل، رایانه، تعمیرات دوچرخه، لوارم خانگی، کابینت سازان، تعویض روغن، مهرسازی و چاپ بنر و رستوران ها از تاریخ 4 تا 15 فروردین تعطیل هستند.

قدیمی خاطرنشان کرد: واحدهای صنفی ملزم به اجرای دستور و مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا هستند و در صورت تخلف با هماهنگی نیروی انتظامی واحد صنفی متخلف پلمب خواهد شد.

وی افزود: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه 124یا با شماره 32623359 اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان رازوجرگلان تماس حاصل گرفته و مورد را گزارش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنفی غیرضرور در رازوجرگلان تعطیل شد

واحدهای صنفی غیرضرور در رازوجرگلان تعطیل شد