مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 13:452020-03-23سياسي

توزیع 100 هزار وعده غذای متبرک حضرت رضا(ع) در بیمارستان های درگیر کرونای کشور


مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی ضمن اعلام طرح‎های متنوع این بنیاد برای مقابله با بیماری کرونا در سطح کشور، از برنامه اطعام در همه بیمارستان‎های درگیر کرونا با 100 هزار وعده غذای متبرک، - توزیع 100 هزار وعده غذای متبرک حضرت رضا(ع) در بیمارستان های درگیر کرونای کشور ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی ضمن اعلام طرح‎های متنوع این بنیاد برای مقابله با بیماری کرونا در سطح کشور، از برنامه اطعام در همه بیمارستان‎های درگیر کرونا با 100 هزار وعده غذای متبرک، اهداء 50 هزار بسته تبرکی ویژه کادر درمانی و خدمت رسانی بیش از 2750 خادمیار در سراسر کشور خبر داد.

محمدحسین استادآقا، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در خصوص کیفیت خدمات رسانی بنیاد کرامت رضوی در آغاز سال نو و کمک به روند درمان بیماران کرونایی کشور، اظهار کرد: فعالیت های اصلی این بنیاد غالباً در دو محور حمایت از مدافعان سلامت به ویژه در 10 استان درگیر بیماری کرونا و نیز ساماندهی گروه های جهادی خلاصه می شود.

وی افزود: فعالیت گروه های جهادی اعم از حوزوی و دیگران از طریق ارتباط گرفتن با دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ها هماهنگ شده است.

اجرای برنامه هایی از قبیل همیار سلامت را با محوریت کمک به بیمارستان ها و کادر سلامت، کمک به تغسیل بیماران فوت شده، ضدعفونی و پاکسازی معابر عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 100 هزار وعده غذای متبرک حضرت رضا(ع) در بیمارستان های درگیر کرونای کشور

توزیع 100 هزار وعده غذای متبرک حضرت رضا(ع) در بیمارستان های درگیر کرونای کشور