مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 10:552020-03-23پزشكي

دلجویی از بیماران و کادر درمان با 100 هزار وعد غذای متبرک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، محمدحسین استادآقا، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی درخصوص کیفیت خدمات رسانی بنیاد کرامت رضوی در آغاز سال نو و کمک به روند درمان بیماران کرونایی کشور، - مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی ضمن اعلام طرح‎های متنوع این بنیاد برای مقابله با بیماری کرونا در سطح کشور، از برنامه اطعام در همه بیمارستان‎های درگیر کرونا با 100 هزار وعده غذای متبرک، اهدای 50 هزار بسته تبرکی ویژه کادر درمانی و خدمت رسانی بیش از دو هزار و 750 خادمیار در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، محمدحسین استادآقا، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی درخصوص کیفیت خدمات رسانی بنیاد کرامت رضوی در آغاز سال نو و کمک به روند درمان بیماران کرونایی کشور، اظهار کرد: فعالیت های اصلی این بنیاد غالباً در دو محور حمایت از مدافعان سلامت به ویژه در 10 استان درگیر بیماری کرونا و نیز ساماندهی گروه های جهادی خلاصه می شود.

وی افزود: فعالیت گروه های جهادی اعم از حوزوی و دیگران از طریق ارتباط گرفتن با دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان ها هماهنگ شده است.

اجرای برنامه هایی از قبیل: همیار سلامت را با محوریت کمک به بیمارستان ها و کادر سلامت، کمک به تغسیل بیماران فوت شده، ضدعفونی و پاکسازی معابر عمومی و نیز استقرار در پمپ بنزین ها برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلجویی از بیماران و کادر درمان با 100 هزار وعد غذای متبرک

دلجویی از بیماران و کادر درمان با 100 هزار وعد غذای متبرک