مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 10:302020-03-23سياسي

دبیرخانه تحقق اهداف سال «جهش تولید» در مرکز پژوهش های مجلس تشکیل شد


مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی راهکارهای تحقق اهداف سال «جهش تولید»، دبیرخانه مرتبط با این موضوع را در مرکز تشکیل داد.

- دبیرخانه تحقق اهداف سال جهش تولید در مرکز پژوهش های مجلس تشکیل شد مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی راهکارهای تحقق اهداف سال جهش تولید ، دبیرخانه مرتبط با این موضوع را در مرکز تشکیل داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی امروز نشست بررسی راهکارهای دستیابی به اهداف سال جهش تولید را با حضور قاسمی رییس مرکز و هادی قوامی عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برگزار کرد.

این نشست در پی تاکیدات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی درخصوص برنامه ریزی دستگاه ها و نهادهای کشوربه منظور تحقق اهداف سال جهش تولید و ایجاد تغییری محسوس در زندگی مردم و همچنین طبق نامه رییس مجلس شورای اسلامی به این مرکز تشکیل شد.

در این نشست، معاونین و مدیران مرکز پژوهش های مجلس دیدگاه ها و نظراتشان در خصوص راهکارهای تحقق اهداف سال جهش تولید ارائه کرده و زمان بندی درخصوص انجام امور تعیین شد.

همچنین نقش مرکز پژوهش ها در پیشبرد امور، تبیین و مورد ارزیابی قرار گرفت و پیشنهاداتی در خصوص پیگیری امور با توجه به نامگذاری سال های گذشته به ویژه در سال 98 به نام سال رونق تولید و همچنین روند اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه تحقق اهداف سال «جهش تولید» در مرکز پژوهش های مجلس تشکیل شد

دبیرخانه تحقق اهداف سال «جهش تولید» در مرکز پژوهش های مجلس تشکیل شد