مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 08:352020-03-23اقتصادي

خسارت بیش از 100 میلیون تومانی ناشی از طغیان رودخانه ها در طرقبه شاندیز


بارش باران طی 24 ساعت گذشته سبب تخریب واحد مسکونی و دامداری در روستای تجر بخش طرقبه و ریزش کوه و نیز مسدود شدن بخشی از جاده در روستای اردمه در این شهرستان شد.

- سید حسن حسینی در گفت وگو با خبرگزاری فارس در طرقبه شاندیز بیان کرد: بر اثر بارش باران طی 24 ساعت گذشته در شهرستان، دو واحد مسکونی و دامداری در روستای تجر بلوک اردمه، بخش طرقبه بر اثر طغیان و سیلاب رودخانه مجد تخریب شد.

وی تصریح کرد: نفوذ آب به پایه های ساختمان سبب تخریب شده و در این حادثه،  یک راس گاو و سه راس گوسفند، تلف شدند، همچنین طبق برآوردهای انجام شده بیش از 100 میلیون تومان به واحدهای مسکونی و دامداری خسارت وارد شده است که پیگیری هایی انجام می شود تا بخشی از خسارت وارده از محل هزینه های  بحران تامین شود.

فرماندار طرقبه شاندیز افزود: بر اثر ریزش کوه در روستای اردمه در طرقبه بخشی از جاده مسدود شده بود که هم اکنون بازگشایی شده است.

حسینی تاکید کرد:  هم اکنون مدیریت بحران طرقبه شاندیز در آماده باش کامل است تا در صورت بروز مشکل، کمک رسانی های لازم را داشته باشد.

وی اظهار کرد: مردم از تردد و اتراق در حریم رودخانه های طرقبه شاندیز پرهیز کنند، همچنین از مردم سایر شهرهای کشور تقاضا داریم به دلیل احتمال طغیان و سیلاب رودخانه های این شهرستان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت بیش از 100 میلیون تومانی ناشی از طغیان رودخانه ها در طرقبه شاندیز

خسارت بیش از 100 میلیون تومانی ناشی از طغیان رودخانه ها در طرقبه شاندیز