مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 فروردین 1399 ساعت 12:252020-03-22پزشكي

غربالگری 43هزار نفر از مردم اسدآباد در طرح بیماریابی خانه به خانه


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: تیم های غربالگری و بیمار یابی خانه به خانه تاکنون 43 هزار نفر معادل 40 درصد مردم اسدآباد در زمینه بیماری کرونا غربالگری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهنام رضا مخصوصی ظهر یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا ویروس گفت: 82 درصد اسدآبادی ها از طریق خود اظهاری در جریان سلامت خود در بحث کرونا قرار گرفتند.

وی گفت: دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در زمینه غربالگری و بیمار یابی در سطح کشور رتبه دوم را کسب کرده است.

مخصوصی با بیان اینکه هنوز به پایان کار نرسیده ایم بنابراین سهل انگاری و کوتاهی در این زمینه باعث تشدید ویروس خواهد شد، گفت: شب گذشته 3 مورد مشکوک به ویروس کرونا در بخش ویژه کرونا بستری شدند که این نشان می دهد که اگر بی توجهی کنیم آسیب می بینیم.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد تاکید کرد: ورود مسافران و خودروهای غیر بومی به شهرستان باعث شده دوباره افراد مشکوک به ویروس کرونا را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ما منتظر پیک هایی در روزهای آینده هستیم، گفت: به علت عدم توجه همشهریان به هشدارهای بهداشتی و عدم تعامل در پیوستن به پویش در خانه ماندن و حضور چند هزار نفری همشهریان در روزهای آخر اسفندماه در معابر و مراکز خرید، پیک هایی از شیوع کرونا ویروس در روزهای آینده خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری 43هزار نفر از مردم اسدآباد در طرح بیماریابی خانه به خانه

غربالگری 43هزار نفر از مردم اسدآباد در طرح بیماریابی خانه به خانه