مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 18:252020-03-21اقتصادي

30 کپسول اکسیژن از طریق هلال احمر به مقابله با کرونا اختصاص یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد گلفشان اظهار کرد: حضور خیرین یکی از ظرفیت های مهم جمعیت هلال احمر است و اخیرا 30 عدد کپسول اکسیژن 20 لیتری مانومتر از سوی رییس هیات مدیره مجمع خیرین استان قم اهدا شده است.

وی خاطرنشان کرد: این کپسول ها به بخش تجهیزات امانی هلال احمر اهدا شده و از جمله تجهیزات کاملی به شمار می رود و از امروز در اختیار بیماران قرار گرفته است.

وی بیان کرد: همچنین آقای ایرانی عضو مجمع خیرین قم نیز 20 میلیون تومان هدیه در تامین کپسول ها اهدا کردند و 10 میلیون دیگر نیز تعهد دارند تا پرداخت شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: شماره حساب 4970864420 با شناسه 350008054109 ویژه تجهیزات پزشکی است و از طریق بانک یا عابربانک ملت یا اینترنت بانک قابل پرداخت می باشد.

وی عنوان کرد: به دلیل افزایش بیماری های ریوی، تقاضای بالایی از سوی مردم برای امانت گرفتن کپسول وجود دارد، از این رو نیاز مبرم به اهدای کسپول اکسیژن با توجه به تقاضای بالای شهروندان وجود دارد.

گلفشان بیان کرد: تعدادی کپسول اکسیژن در دست شهروندان داریم که با توجه به زمان بندی یک ماهه در تحویل تجهیزات امیدوار هستیم به زودی آن را برگردانند تا پاسخگوی نیازها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 کپسول اکسیژن از طریق هلال احمر به مقابله با کرونا اختصاص یافت

30 کپسول اکسیژن از طریق هلال احمر به مقابله با کرونا اختصاص یافت