مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 07:502020-03-21سياسي

پیام پرمعنای خبرنگار مبتلا به کرونا روی تخت بیمارستان به همکار رسانه ای+ تصویر


خبرنگار مبتلا کرونایی روی تخت بیمارستان به همکار رسانه ای خود پیام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری افرس از ایسوج همین دیروز بود که شنیدیم یکی از خبرناران استان کهگیلویه و وبیراحمد و مشاور رسانه ای هشردار یاسوج و از بچه های فعال عرصه راسنه استان دچار بیماری کرونا شده است به همین منظور همان روز گفت وگوی کوتاهی با جمشید ازرجمند داشتیم که او با قدرت اعلام کرد کرونا را شکست می دهم و گفت: به هر صورت باید به توصیه های بهداشتی توجه شود.

وی با بیان این که رسانه ها در این بحبوحه رسالت بزرگی بر دوش دارند افزود: از دوستان رسانه ای خود انتظار دارم که برای شکست این ویروس به کمک مسوولان بهداشتی و درمانی آمده و بیش از همیشه مردم را آگاه کنند چرا که در صورت عمل به رسالت رسانه ای و آگاهی بخشی به جامعه قدم بزرگی در راه از بین بردن زنجیره کرونا برداشته می شود.

این فعال عرصه رسانه با توصیه به همکاران خود که مقابل کرونا عقب نشینی نکنید و اطلاع رسانی مدام داشته باشید گفت: کرونا همه جا هست و امکان ابتلا به آن برای همه وجود دارد و باید با رعایت همه دستورات اجازه خودنمایی را از آن گرفت.

وی با بیان این که باید از پرستاران و کادر بهداشتی و درمانی بیمارستان جلیل به عنوان فرشتگان زمینی یاد کرد افزود: تلاش های آن ها ستودنی و غیر قابل توصیف است و بعد از اتمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام پرمعنای خبرنگار مبتلا به کرونا روی تخت بیمارستان به همکار رسانه ای+ تصویر

پیام پرمعنای خبرنگار مبتلا به کرونا روی تخت بیمارستان به همکار رسانه ای+ تصویر