مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 06:062020-03-21پزشكي

انجام مسوولیت اجتماعی تنها راهکار عبور ار بحران کروناست


رضا زارع زاده مهریزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با تبریک سال جدید افزود: مسوولیت اجتماعی در شرایط کنونی که شاهد شیوع این بیماری هستیم در گرو احترام گذاشتن به مقرارت و پایبندی به مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا توسط مردم است .

وی ادامه داد: اگر همه مردم در هر موقعیتی که هستند در کنار همت و سخت کوشی توام با ایثار کادر درمانی و پزشکی همکاری جدی داشته باشند بدون شک می توان هرچه زودتر نسبت به مهار این ویروس اقدام کرد.

رییس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در مهریز اظهار کرد: پرهیز از سفرهای غیرضروری ، کاهش ترددها و دید و بازدیدها در کنار رعایت بهداشت فردی و عمل به توصیه پزشکان موجب موفقیت در مهار کروناست.

زارع زاده مهریزی تصریح کرد: در خانه ماندن خانواده ها به خصوص در تعطیلات نوروزی نقش مهمی در پیشگیری و کنترل این بحران دارد .

همچنین امام جمعه مهریز دیروز( جمعه) برابر اول فرودین ماه جاری به ایرنا گفته بود: مردم با حضور کمتر در مکان های عمومی مسوولان را در پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در جامعه کمک کنند، این امر رسالتی بسیار مهم و تعیین کننده در سال جدید است.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدین افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند برای رفع این بلای ناگهانی باید علاوه بر دعا ، گوش به فرمان مسوولان بهداشت و درمان ، کشور و است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام مسوولیت اجتماعی تنها راهکار عبور ار بحران کروناست

انجام مسوولیت اجتماعی تنها راهکار عبور ار بحران کروناست