مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 05:552020-03-21پزشكي

بیماریابی خانه به خانه در شهرستان اسدآباد اجرایی شده است


مسئولان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خانه به خانه در حال بیماریابی هستند و همین امر باعث مدیریت و کنترل بیماری کرونا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید درویشی صبح یکشنبه در بازدید از بیمارستان قائم بابیان اینکه مدیریت خوب کادر درمانی باعث شده بیماری کرونا ویروس در اسدآباد کنترل شود، گفت: جلسات مرتب و زودهنگام و همچنین پیش بینی خوب دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در خصوص شیوع کرونا ویروس، بسیار خوب مدیریت شد وی با یادآوری اینکه اولین جلسه هشداری و برنامه ریزی در خصوص کرونا ویروس در شهرستان اسدآباد همزمان با شیوع این بیماری در کشور چین بود، گفت: مدیران دانشکده علوم پزشکی اسدآباد هرگز در این مدت، نا صداقتی نکردند و به صورت شفاف آمار دادند.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه مسئولان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، خانه به خانه در حال بیماریابی هستند و همین امر باعث مدیریت و کنترل بیماری شده است، گفت: پرده گندزدا برای اولین بار در کشور با پیشنهاد خوب دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در مبادی ورودی شهر و بیمارستان نصب شد.

درویشی با بیان اینکه جداسازی بیمارستان و گندزدایی مرتب شهر و بیمارستان، کمک شایانی در مدیریت بیماری داشته و این اتحاد و همدلی با استقلال دانشکده میسر شده است از کادر بهداشتی و درمانی که به صورت فعال و ایثارگرانه در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماریابی خانه به خانه در شهرستان اسدآباد اجرایی شده است

بیماریابی خانه به خانه در شهرستان اسدآباد اجرایی شده است