مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 10:052020-03-20سياسي

مردم با قرنطینه خانگی در مبارزه با کرونا به مسوولان کمک کنند


حجت الاسلام عبدالرضا محی الدین روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با تبریک سال جدید افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند برای رفع این بلای ناگهانی باید علاوه بر دعا ، گوش به فرمان مسوولان بهداشت و درمان ، کشور و استان باشیم .

وی ادامه داد: همه مردم باید در سال جدید که شاهد شیوع یک میهمان ناخوانده هستیم، دقت بیشتری داشته باشند که مسوولان بهداشت و درمان چه برنامه ای در تداوم مبارزه برای شکست بیماری کرونا دارند.

امام جمعه مهریز تصریح کرد: عید امسال با سالیان قبل تفاوت زیادی دارد، شهروندان از دید و بازدیدها پرهیز کنند و برای حفظ سلامتی خود و خانواده در منزل بمانند.

محی الدینی با اشاره به همت مردم و جوانان انقلابی در ضدعفونی معابر و اماکن عمومی شهرستان گفت: مقابله با این بیماری ، یادآور دفاع مقدس در جنگ تحمیلی است که جوانان انقلابی به دفاع از کشور پرداختند.

وی اظهار کرد: باید در این ایام علاوه بر رعایت امور بهداشتی دعا کنیم که خداوند عنایتی کند تا بیماری کرونا در جهان محو شود.

امام جمعه مهریز خاطرنشان کرد: به خاطر داشته باشیم نباید از آثار دعا غافل شد چون توسل به حضرت حق به عنوان مبدا تحولات بسیار مهم است.

محی الدینی کفت: در شرایطی که کشورهای مختلف دنیا با کرونا درگیر هستند برای حفظ سلامتی خود، خانواده و محیطی که در آن زندگی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با قرنطینه خانگی در مبارزه با کرونا به مسوولان کمک کنند

مردم با قرنطینه خانگی در مبارزه با کرونا به مسوولان کمک کنند