مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 07:062020-03-19اقتصادي

محدوده هدایت ترافیک تقاطع غیرهمسطح سنجان بهره برداری شد


احمد مرزبان روز پنجشنبه در آیین گشایش این طرح در گفت وگو با ایرنا افزود: عملیات اجرایی این محدوده با چهار میلیارد ریال اعتبار و ظرف 2 ماه اجرایی شده است.

وی اظهار داشت: این عملیات عمرانی با 2 هزار متر مکعب خاکبرداری،2 هزار و 500 مترمکعب خاکریزی سنگی، 227 متر مکعب پی کنی، 650 متر مکعب بتن ریزی، سه هزار کیلوگرم آرماتور بندی،950 مترمربع قالب بندی و 305 تن آسفالت انجام شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی اظهار داشت: این طرح عمرانی موجب شده تا عبور و مرور راحت تر شده و عملیات ساخت تقاطع غیرهمسطح سنجان با سرعت بیشتری ادامه یابد.

مرزبان افزود: بعد از تعطیلات نورزو آغاز عملیات ساخت تقاطع همسطح سنجان آغاز و در صورت تامین اعتبار تا پایان سال 99 به پایان می رسد.

وی اظهار داشت: ساخت تقاطع غیر همسطح در ورودی منطقه سنجان - اراک که از کانون های حادثه خیر است در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: ورودی سنجان در مسیر شیبداری واقع شده و آشنا نبودن رانندگان مسافر با این منطقه و نبود دید کافی زمینه ساز بروز حوادث ناگوار است مرزبان افزود: ایجاد تقاطع غیر همسطح در این منطقه نقش کلیدی در کاهش آمار حوادث رانندگی دارد و تمامی تلاش بر این است که طرح مذکور در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدوده هدایت ترافیک تقاطع غیرهمسطح سنجان بهره برداری شد

محدوده هدایت ترافیک تقاطع غیرهمسطح سنجان بهره برداری شد