مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 05:452020-03-19سياسي

اولویت جذب جدید در وزارت بهداشت، پرستاران قراردادی و شرکتی باشد


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از وزارت بهداشت خواست در فراخوان جذب پرستاران، اولویت ویژه ای به استخدام پرستاران قراردادی و شرکتی داده شود.

- محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اقدام اخیر وزارت بهداشت برای جذب 3000 پرستار جدید گفت: با آنکه اقدامات و زحمات وزارت بهداشت و کادر پزشکی و درمانی کشور برای مقابله با ویروس کرونا بر هیچ کس پوشیده نیست، اما تعداد زیادی از پرستاران در بخش های مختلف کشور حضور دارند که به صورت شرکتی و یا قراردادی در حال فعالیت هستند.

وی افزود: وقتی تعداد زیادی از پرستاران و کادر پزشکی و درمانی کشور در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، بهتر است وزارت بهداشت برنامه ریزی لازم را برای استخدام پرستاران قراردادی انجام دهد.

نماینده مردم کرمان در مجلس تصریح کرد: وزارت بهداشت می تواند ضمن جذب 3000 پرستار جدید تکلیف استخدام پرستاران و کادر بهداشتی قراردادی و شرکتی را هم مشخص کرده و آنان را هم به استخدام این وزارتخانه درآورد.

زاهدی گفت: پرستاران قراردادی و شرکتی در طول سال های گذشته خدمات بی شائبه و فراوان و بی منتی را به بخش درمان کشور داشتند، لذا وزارت بهداشت و سازمان امور اداری و استخدامی کل کشور باید در زمینه جذب و استخدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت جذب جدید در وزارت بهداشت، پرستاران قراردادی و شرکتی باشد

اولویت جذب جدید در وزارت بهداشت، پرستاران قراردادی و شرکتی باشد