مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 11:402020-03-18اقتصادي

772 میلیارد ریال کالای قاچاق طی سال جاری در استان مرکزی کشف شد


فرمانده انتظامی استان مرکزی از افزایش 58 درصدی کشفیات کالای قاچاق در استان طی سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: امسال 772 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف و توقیف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسن مفخمی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بالابردن استانداردها وارتقاء سطح خدمات با رویکرد پاسخگویی، شفافیت، خدمت مؤثر، نگاهی اقناعی به افکار عمومی، توجه به شاخص های امنیت روانی و استاندارسازی رفتار کارکنان از راهبردهایی بود که پلیس استان بیش از پیش در برنامه ریزی ها در سال جاری بدان توجه داشت.

وی افزود: امروز شهروندان ناجا را امانت دار و حافظ مال و جان و ناموس خود می دانند و با نیل به هوشمندسازی در ساختار سازمانی پلیس و در بازخورد گیری های اخیر، این ذهنیت بیش از پیش در بستر اجتماعی تقویت شده و لازم است با تعریف چشم انداز صحیح از ظرفیت های مطلوب استان برای سیر در جهت تعالی و تحقق هر چه مطلوب تر این نگاه بیش از گذشته گام برداشته شود.

مفخمی در ادامه با اشاره به اقدامات پلیس در مبارزه با قاچاق کالا در سال جاری به تشریح بخشی از دستاوردهای پلیس استان در مبارزه با قاچاق کالا اشاره داشت و گفت: 772 میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات های پلیس استان در سال جاری کشف و 536 دستگاه خودرو توقیف و 754 نفر نیز دستگیر و به مراجع قضایی مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

772 میلیارد ریال کالای قاچاق طی سال جاری در استان مرکزی کشف شد

772 میلیارد ریال کالای قاچاق طی سال جاری در استان مرکزی کشف شد