مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 07:302020-03-18فرهنگي

محمد رحمانیان «عشق روزهای کرونا» را می نویسد


محمد رحمانیان در روزهایی که کرونا بر زندگی مردمان جهان سایه انداخته، دست به قلم شده و نمایشنامه تازه خود را با نام «عشق روزهای کرونا» می نویسد.

- محمد رحمانیان در روزهایی که کرونا بر زندگی مردمان جهان سایه انداخته، دست به قلم شده و نمایشنامه تازه خود را با نام عشق روزهای کرونا می نویسد.

این هنرمند تئاتر مشغول اجرای نمایش روزهای رادیو بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا، همچون دیگر همکارانش از اجرای نمایش خود بازماند و حالا مشغول نوشتن نمایشنامه جدیدی است که نام آن را با الهام از رمان عشق سال های وبا اثر مشهور گابریل گارسیا مارکز ـ نویسنده شهیر کلمبیایی ـ عشق روزهای کرونا گذاشته است.

او درباره این نمایشنامه که اثری اپیزودیک است، به ایسنا گفت: این نمایشنامه را با توجه به حال و هوای تهران در روزهای کرونایی می نویسم؛ وضعیت بیمارستان ها، خیابان ها، کافه ها و .

حال و روز مردم.

در حال حاضر چند قصه دارم که از میان آنها برخی را برای این نمایشنامه انتخاب خواهم کرد.

رحمانیان که تم مشترک تمام این اپیزودها را عشق می داند، در این زمینه توضیح داد: تلاش می کنم در این نمایشنامه، تعاریف تازه ای از عشق ارایه دهم و شکل های جدیدی از این حس انسانی را بنویسم که با تعریف عام آن به معنای علاقه شدید قلبی یک مرد به یک زن، متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد رحمانیان «عشق روزهای کرونا» را می نویسد

محمد رحمانیان «عشق روزهای کرونا» را می نویسد