مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 15:552020-03-17سياسي

دفتر امام جمعه نقشی در لغو اعمال محدودیت تردد افراد به مهریز ندارد


روزهای گذشته تردد وسایل نقلیه به مهریز تنها از ورودی اصلی شهر و شماره پلاک خودرو ها نیز مخصوص به این شهرستان بود و با مصوبه شورای عالی امنیت ملی که هیچ قرنطینه ای در کشور وجود ندارد، مسافران با آزمایش تب سنجی امکان تردد در منطقه را پیدا کردند.

لغو محدودیت تردد در مهریز موجب بروز نارضایتی برخی شهروندان شد که مسوولان را در این ارتباط مقصر می دانند.

حجت الاسلام ابواالضل زارع زاده عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هرگونه تصمیم در خصوص تردد افراد به شهر تابع تصمیم مسوولان امر در کشور است.

وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری، دستور ستاد مبارزه با کرونا در کشور لازم الاجراست و همه باید تابع قانون و تصمیم مسوولان امر باشیم.

مسوول دفتر امام جمعه مهریز گفت: هر تصمیمی که متولیان امر برای پیشگیری از این بیماری انجام دهند برای ما قابل احترام و لازم الاجراست.

زارع زاده، اهمیت رعایت مقررات و احترام به دیگران در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا را برشمرد و تحقق آنها را خواستار شد.

فرماندار مهریز 18 اسفندماه جاری گفته بود: برای نظارت بیشتر بر تردد افراد به مرکز شهرستان به عنوان باغشهر استان یزد و پیشگیری از ورود آلوده افراد احتمالی به ویروس کرونا و حفظ جان مردم تا اطلاع ثانونی 10 ورودی فرعی به شهر بسته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر امام جمعه نقشی در لغو اعمال محدودیت تردد افراد به مهریز ندارد

دفتر امام جمعه نقشی در لغو اعمال محدودیت تردد افراد به مهریز ندارد