مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 14:152020-03-17سياسي

توضیحات پورمختار درباره نحوه بررسی بودجه در مجلس


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس توضیحاتی درباره نحوه بررسی بودجه در مجلس ارائه کرد.

- محمدعلی پورمختار عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به برخی انتقادات از مجلس در زمینه رسیدگی و تصویب لایحه بودجه سال 99، گفت: جایی برای گلایه افراد نسبت به عملکرد نمایندگان وجود ندارد زیرا قوه مقننه در حال رسیدگی به موضوع بود و اگر شیوع کرونا پیش نمی آمد، منتخبان ملت تا قبل از پایان سال امور را به اتمام رسانده بودند.

وی با بیان اینکه برای تحقق موضوع یاد شده مقرر شد نمایندگان به صورت روزانه و در 3 شیفت کاری لایحه را بررسی کنند، افزود: متاسفانه مسئله کرونا پیش آمد و ستاد ملی مبارزه با این بیماری تصمیم به تعطیلی جلسات علنی قوه مقننه گرفت.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بر مبنای فرمایشات رهبر انقلاب همه باید از تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا تبعیت کنند، تصریح کرد: این مهم در حالیست که تعداد زیادی از نمایندگان نیز متاسفانه دچار بیماری کرونا شدند و اگر این جلسات ادامه داشت، به دیگران و مردم تسری پیدا می کرد.

نماینده مردم کبودرآهنگ در مجلس همچنین تصریح کرد: البته نباید فراموش کرد که رفت و برگشت های قانون بودجه بین مجلس و شورای نگهبان همیشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات پورمختار درباره نحوه بررسی بودجه در مجلس

توضیحات پورمختار درباره نحوه بررسی بودجه در مجلس